آموزش ایجاد یک افکت آتشی روی لباس با فتوشاپ

آموزش ایجاد یک افکت آتشی روی لباس با فتوشاپ

امروز قصد داریم که یک افکت آتشی را روی یک مدل ایجاد کنیم. برای این آموزش نیاز نیست که تصویر شما همین تصویر برکار رفته در این آموزش باشد می توانید از هر تصویر دیگری حتی تصویر خودتان استفاده کنید. ما در این آموزش از تصویر زیر استفاده خواهیم کرد پس در ادامه با ما همراه باشید.

                   
ادامه مطلب
درباره : ترفند , فتوشاب , ,


برچسب ها : برچسب‌ها: Burning Effect create Burning Effect create Burning Effect in photoshop photoshop آموزش فتوشاپ ادوبی افکت آتشی ترفندهای فتوشاپ تکنیک های فتوشاپ فتوشاپ ,
بازديد : 285
تاريخ : چهار شنبه 11 آذر 1394 زمان : 21:13 | نويسنده : فرید شکری | نظرات ()

افکت نوردهی دوگانه فتوشاپ

ترکیب ۲ یا چند نوردهی برای ساختن یک عکس در عکاسی نوردهی چندگانه (Multiple Exposure) می گویند، به این صورت که در این تکنیک شاتر دوربین بیش از یک بار باز شده، بنابراین فیلم دوربین بیش از یک بار نوردهی می شود. اما ،با وجود برنامه مدرن امروزیمان، به راحتی می توانیم با فتوشاپ این تکنیک را شبیه سازی کنیم.

 

 

                   
ادامه مطلب
درباره : ترفند , فتوشاب , ,


برچسب ها : ویرایش عکس آموزش فتوشاپ افکت نوردهی دوگانه سورئال فتوشاپ نوردهی چندگانه نوردهی دوگانه ,
بازديد : 229
تاريخ : چهار شنبه 11 آذر 1394 زمان : 20:58 | نويسنده : فرید شکری | نظرات ()

آموزش ساخت افکت پراکندگی در فتوشاپ

 

دادن یک افکت پراکندگی یا Splatter به یک شی می تونه یه تصویر شگفت آور بسازه. بهترین قسمتش اینه که، خیلی سریع و آسونه و فقط با چند براش فتوشاپ انجام می گیره. اما نتیجه خیلی پیچیده میشه جوری که انگار چندین ساعت برای ساختش زمان برده.در این آموزش، من به شما در سه گام آسان روش ساختن اثر پراکندگی رو می آموزم. برای دیدن آموزش به ادامه نوشته بروید.

                   
ادامه مطلب
درباره : ترفند , فتوشاب , ,


برچسب ها : ترفند ، فتوشاپ ، افکت دادن ، پراکندگی ، در ، آموزش ، ساخت ، طراحی ، حرفه ای ، ساده ، به صورت ، تصویری ، نوشتاری ، مرحله ، مرحله ای ، مرحله به مرحله ، دانشمند ، نحوه ، همه چیز درمورد فتوشاپDispersion Effect in PhotoshopPhotoshop TutorialtutorialTutsآموزشآموزش افکت Dispersionآموزش افکت Dispersion با فتوشاپآموزش افکت Dispersion در فتوشاپآموزش حرفه ای فتوشاپآموزش خلق افکت تخریب در فتوشاپآموزش دادن افکت پراکندگی در فتوشاپآموزش دادن افکت تصاویر با فتوشاپآموزش فتوشاپآموزش فتوشاپ افکت تصاویرافکت Dispersion در فتوشاپافکت تخریب با فتوشاپافکت تصاویرافکت تصاویر با فتوشاپفتوشاپگرافیک ,
بازديد : 234
تاريخ : چهار شنبه 11 آذر 1394 زمان : 14:50 | نويسنده : فرید شکری | نظرات ()
آخرين مطالب ارسالي
صفحات سايت
تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد