شش نکته برای شارژ سریع تر باتری گوشی هوشمند شما

شش نکته برای شارژ سریع تر باتری گوشی هوشمند شما

همه ما با چنین وضعیتی روبرو شده ایم: در حال ترک منزل هستیم و تازه متوجه می شویم که فراموش کرده ایم گوشی خود را شارژ کنیم. از باتری آن چند درصد بیشتر باقی نمانده ولی زمان کافی برای شارژ نداریم. به ناچار گوشی را به برق متصل می کنیم تا ظرفیت آن کمی پر شود. اما بعید است در چنین شرایطی بتوانیم آن را بیشتر از دو سه درصد شارژ کنیم. اما برای اینکه دیگر درگیر چنین وضعیتی نشویم چه کار باید کرد؟

 

 

                   
ادامه مطلب
درباره : ترفند , متفرقه , ,


برچسب ها : اندروید ,گوشی, هوشمند, باتری‌, شارژ سریع ,
بازديد : 261
تاريخ : پنج شنبه 19 آذر 1394 زمان : 14:59 | نويسنده : فرید شکری | نظرات ()

گر از افرادي هستيد كه وب گردي كار اساسي شماست و شب و روز در حال سر زدن به سايت هاي مختلف هستيد توصيه ما اين است كه تمام اين مقاله را حفظ كنيد و ياد بگيريد زيرا بسيار بسيار براي شما كارامد است.

اين ترفند ها در واقع راه هاي ميانبر براي دست يافتن به محتويات سايت هاست و به بهبود تلاش شما براي دستيابي به محتويات سايت ها كمك مي كند.


                   
ادامه مطلب
درباره : ترفند , متفرقه , ,


بازديد : 171
تاريخ : چهار شنبه 11 آذر 1394 زمان : 15:30 | نويسنده : فرید شکری | نظرات ()

اگه برنامه ای دارید که برای رجیستری کردن آن سریال نامبر بخواد و  یا برنامه ای از اینترنت دریافت کردید و بعد از چند روز از کار افتاده این مطلب رو تا آخرش بخونید:

 

با انجام دادن این کار شما میتونید بعضی از برنامه های خودتون رو رجیستری کنید یا بعضی از برنامه هایی که از اینترنت دریافت میکنید و بعد از چند روز از کار می افته که برای استفاده دوباره از اونا باید اون نرم افزار رو خریداری کنید یا باید سریال نامبر اون برنامه رو داشته باشید تا آن برنامه رجیستری شود


اما با راه حلّی که به شما میگم میتونید خودتون همه ی اینکارا رو با رجیستری انجام بدید:

برای گرفتن اموزش به ادامه مطلب بروید

 

                   
ادامه مطلب
درباره : ترفند , متفرقه , ,


برچسب ها : آموزش تصویری کرک بازی , آموزش تصویری کرک نرم افزار , آموزش کرک کردن بازی , آموزش کرک کردن برنامه , آموزش کرک کردن نرم افزار , نحوه کرک کردن با استفاده از Keygen , نحوه کرک کردن با استفاده از Patch , نحوه کرک کردن با استفاده از Serial Number , چگونه نرم افزار را کرک کنیم ؟ , بی نرم افزار چگونه کرک کنیم ,
بازديد : 243
تاريخ : پنج شنبه 7 آبان 1394 زمان : 7:45 | نويسنده : فرید شکری | نظرات ()
آخرين مطالب ارسالي
صفحات سايت
تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد