دانلود ززز

Kaspersky Internet Security 16.0.0.614 Final محصول امنیتی Kaspersky

 Kaspersky Internet Security 16.0.0.614 Final یک مجموعه فوق حرفه ای برای محافظت شما از انواع حملات اینترنتی و مقابله با ویروس ها برای شما می باشد که معمولا در مقام های اول برترین آنتی ویروس های جهان قرار می گیرد که استفاده از آن را به تمام کاربران پیشنهاد می کنیم. همان گونه که استفاده از اینترنت به سرعت در کشورها رو به رشد است و کاربران ساعت ها وقت خود را در روز به استفاده از اینترنت، مشاهده سایت ها و دانلود موزیک و نرم افزار های می پردازند در نتیجه احتمال حملات اینترنتی و آلوده شدن رایانه به ویروس بسیار افزایش می یابد که مطمئنا باید نرم افزاری قوی برای مبارزه با حملات و پاک سازی ویروس ها داشته باشیم تا بتوانیم از کامپیوتر خود محاقظت کنیم. نرم افزار کاسپراسکی که ساخته یک شرکت روسیست سیستم شما را در مقابل انواع ویروس ها، حملات هکرها و برنامه های مخرب محافظت می کند.
                   
ادامه مطلب


بازديد : 395
تاريخ : یک شنبه 18 مرداد 1394 زمان : 8:25 | نويسنده : فرید شکری | نظرات ()

Raw Therapee 4.2.269 ویرایش و افزایش کیفیت عکسهای Raw

 
Raw Therapee 4.2.269 نرم افزاری پیشرفته و قدرتمند برای افزایش کیفیت ویرایش تصاویر و پردازش عکس های Raw میباشد، نرم افزار های متفاوتی در زمینه ویرایش و افزایش کیفیت وجود دارد اما نرم افزار RawTherapee با دارا بودن سه بخش اصلی از قبیل افزایش کیفیت بهره وری و تطبیق پذیری و همچنین دارا بودن ابزارهای ویرایشی متعد آن را نسبت به سایر نرم افزارها متمایز میسازد. همچنین الگوریتم های سنتی و مدرن برای افزایش کیفیت تصاویر و بازگذاری و پردازش دسته ای تصاویر از ویژگی های دیگر این نرم افزار است. شما با این نرم افزار قادر خواهید بود تصاویر خود را بدون افت کیفیت تغییر سایز داده و یا علاوه بر دادن جلو های خاص میزان روشنایی و رنگ آن را دستکاری کنید.با این نرم افزار و ابزار های در دسترس براحتی تصاویر HDR بسازید، همچنین این نرم افزار از تمامی دوربین ها و DSLR هاو فرمت های تصویری بخوبی پشتیبانی میکند.
 
                   
ادامه مطلب


بازديد : 339
تاريخ : یک شنبه 18 مرداد 1394 زمان : 8:23 | نويسنده : فرید شکری | نظرات ()

DAEMON Tools Pro Advanced 6.1.0.0485 + Lite 10.1.0.74 ساخت درایو مجازی

DAEMON Tools Pro Advanced 6.1.0.0485 نرم افزار قدرتمند و حرفه ای جهت ساخت CD یا DVD رام مجازی تا 32 عدد میباشد. اکثرا نرم افزارها تنها برای Mount کردن فایل Image تهیه شده از CD یا DVD استفاده میشود اما به کمک این نرم افزار میتوانید فایل های Image تهیه شده از CD یا DVD را مدیریت ، ویرایش و حتی ساخت Image و یا رایت کنید نرم افزار امکان تقسیم کردن فایلهای Image را دارا میباشد.

 
                   
ادامه مطلب


بازديد : 387
تاريخ : یک شنبه 18 مرداد 1394 زمان : 8:21 | نويسنده : فرید شکری | نظرات ()

CM Transfer 1.5.0.323 انتقال سریع فایل در اندروید

CM Transfer 1.5.0.323 اپلیکیشن سریع ، رایگان و کاربردی با محیطی زیبا و ساده جهت انتقال فایل ( اپلیکیشن ، عکس ، فیلم ، موزیک و .. ) بدون محدودیت حجمی به سایر گوشی ها و تبلت ها میباشد.
توجه : برای انتقال فایل ها ، گوشی یا تبلت طرف مقابل هم باید این اپلیکیشن را نصب داشته باشد.
                   
ادامه مطلب


بازديد : 361
تاريخ : یک شنبه 18 مرداد 1394 زمان : 8:19 | نويسنده : فرید شکری | نظرات ()

pdfMachine Ultimate 14.81 ساخت و مدیریت فایل PDF

 
pdfMachine Ultimate 14.81 برنامه ای برای ساخت و کار با فایل های PDF می باشد. استفاده از این برنامه بسیار ساده بوده و هیچ پیچیده گی خاصی ندارد و با نصب دایور پرینت مجازی بر روی کامپیوتر شما را قادر می سازد تا در تمامی برنامه هایی که قابلیت پرینت گرفتن را دارند بتوانید پرینت بگیرید. فایل های PDF ساخت شده با این برنامه هنگام نمایش و پرینت گرفتن تمامی خصوصیات قالب بندی سند اصلی خود را حفظ می کنند و شما می توانید براحتی در فایل PDF ساخته شده همانند فایل اصلی آن به جستجو متن بپردازید.
 
                   
ادامه مطلب


بازديد : 350
تاريخ : یک شنبه 18 مرداد 1394 زمان : 8:17 | نويسنده : فرید شکری | نظرات ()

IObit Malware Fighter Pro 3.3.0.8 + Portable حذف فایل مخرب

IObit Malware Fighter Pro 3.3.0.8 Final یک برنامه بسیار عالی برای از بین بردن تمامی بد افزارها , نرم افزارهای جاسوسی مختلف ابزارهای تبلیغاتی مزاحم ، تروجان ها ، کی لاگر ، رباتها، کرم ها، و ... می باشد. شما با استفاده از موتور دو هسته ای تعبیه شده در برنامه می توانید تمامی برنامه های مخرب که ممکن است به شما سیستم شما آسیب برساند از بین ببرید بدون آنکه کوچکترین مشکلی برای سیستم شما ایجاد و یا سیستم شما کند شود. این برنامه 3 روش برای از بین بردن بد افزارها دارد. اسکن هوشمند اسکن کامل اسکن سفارشی  و مطمئن باشید با این سه روش حرفه ای ترین و عمقی ترین بدافزارها از سیستم شما نابود خواهند شد.

                   
ادامه مطلب


بازديد : 367
تاريخ : یک شنبه 18 مرداد 1394 زمان : 8:15 | نويسنده : فرید شکری | نظرات ()

CM Speed Booster 1.5.5 بهینه ساز عملکرد دستگاه اندرویدی

CM Speed Booster 1.5.5 اپلیکیشن رایگان و بسیار مفید و کاربردی جهت پاکسازی و افزایش سرعت گوشی و تبلت اندرویدی شما میباشد.
زمانی که شما برنامه های متعددی به روی دستگاه خود نصب ، اجرا و یا حذف میکنید یکسری فایل ها به روی حافظه دستگاه باقی خواهند ماند که باعث اشغال فضای دستگاه و کندی عملکرد دستگاه اندرویدی میشود. CM Speed Booster اپلیکیشنی است جهت پاکسازی این فایل ها ، بهینه سازی رم دستگاه و مدیریت و توقف اپلیکیشن های غیر ضروری و یا در حال اجرا میباشد ، که به خنک کردن CPU دستگاه شما کمک قابل توجه ای میکند تا بازی ها و اپلیکیشن ها را روانتر اجرا کنید. CM Speed Booster یک ویجت به منظور دسترسی سریع به اپلیکیشن جهت اجرای عملیات بهینه سازی در صفحه اصلی در اختیار کاربر قرار داده است.

 
                   
ادامه مطلب


بازديد : 333
تاريخ : یک شنبه 18 مرداد 1394 زمان : 8:13 | نويسنده : فرید شکری | نظرات ()
آخرين مطالب ارسالي
صفحات سايت
تعداد صفحات : 82