دانلود ززز

Paint.NET 4.0.6 Final + Portable ويرايش حرفه ای تصاوير

Paint.NET 4.0.6 Final نرم‌افزاری رایگان جهت ویرایش تصاویر و عكس‌ها كه برای ویندوز طراحی شده ‌است. نرم‌افزار همانند فتوشاپ با حمایت و پشتیبانی از لایه‌ها، انصراف‌های نامحدود، جلوه‌های ویژه، و طیف گسترده‌ای از ابزار‌های مفید و قدرتمند یكی از بهترین نرم‌افزار‌های شبه فتوشاپ است كه به صورت رايگان در اختیارتان قرار می‌گیرد و می‌توانید هر كاری كه قصد داشته‌اید با فتوشاپ به سر تصویر یا عكس‌های خود بیاورید، با قدرت تمام با این نرم‌افزار نیز انجام دهید. Paint.NET با این که حجم بسیار پائینی دارد قادر است تا قابلیت های کم نظیری را ارائه دهد. .واسط کاربری فوق العاده جذاب که در عین سهولت در یافتن ابزارها باعث می شود تا کاربر سریعتر به کار ویرایش بپردازد.

 
                   
ادامه مطلب


بازديد : 326
تاريخ : یک شنبه 18 مرداد 1394 زمان : 8:8 | نويسنده : فرید شکری | نظرات ()

ProgeCAD Professional 16.0.8.14 طراحی و نقشه کشی

ProgeCAD Professional 16.0.8.14 نرم افزاری کاربردی در زمینه طراحی و ساخت انواع مدل های 2 بعدی و 3 بعدی پرداخت. نرم افزار از فرمت DWG که مخصوص طرح ها و نقشه های اتوکد می باشد کاملا پشتیبانی کرده و پس از باز کردن پروژه ها با این فرمت در محیط برنامه، شما قادر خواهید بود تا بر روی آن ها کار کنید. قابل ذکر است که باز کردن فرمت DWG در محیط برنامه نیازی به هیچگونه تبدیل  نبوده و مستقیما می توان با آن کار کرد. توسط این برنامه می توان به طراحی پروژه هایی نظیر: نمودارهای الکترونیکی ، نقشه های ساختمانی و محاسباتی، نقشه های معماری" AEC "،  مهندسی مکانیک، نقشه های صنعتی و کارگاهی، طراحی دکور، طراحی اجسام، طرح های ماشینی MCAD، طرح های خانگی: پله، آشپزخانه و ... طراحی یک بنا یا ساختمان، طراحی دورنما و ... را انجام داد. این نرم افزار دارای گزینه هایی متعدد برای تنظیمات دلخواه و به وجود آوردن پروژه های متنوع می باشد. progeCAD نسبت به نرم افزارهایی نظیر AutoCAD ،TurboCAD Pro ،ArchiCAD  و .. قابلیت های بیشتر و کامل تری را برای طراحی و ساخت پروژه ها در اختیار کاربران قرار می دهد که این تنظیمات به مرور کامل تر از نرم افزارهای مشابه است. این نرم افزار بر پایه ی یکی از نرم افزارهای رقابت کننده ی اتوکد نوشته شده است و به همین دلیل دارای رشد زیادی می باشد.

                   
ادامه مطلب


بازديد : 396
تاريخ : یک شنبه 18 مرداد 1394 زمان : 8:5 | نويسنده : فرید شکری | نظرات ()

Grass Valley Edius Pro 7.50 Build 0211 + DVD Menu Style 7.00 میکس فیلم

Grass Valley Edius Pro 7.50 Build 0211 از قدرتمندترین نرم افزارهای تدوین غیر خطی و متعلق به شرکت Canopus می باشد. نرم افزاری مستقل و فارغ از محدودیت های مرسوم سیستم های تدوين غیرخطی. اين برنامه Work flow یکپارچه ای را فراهم می کند که قابلیت پذیرش انواع فرمت های ویدئو را دارد و امکان ويرايش هم زمان تمام فرمت ها را با هم و نيز ويرايش فرمت های SD ,HD را بصورت هم زمان داراست.

Edius pro  قابلیت کار با کارت های OHCI Firewire را دارد و با انواع مختلف سخت افزارهای تدوين مربوط به Canopus از جمله سری DVStorm و سری DV Raptor RT2 کار می کند. با به کارگیری این سخت افزارها کارآیی ويرايش هم زمان ( Real Time ) افزایش می یابد.

از جمله خصوصیات کم نظیر نرم افزار Edius Pro قابلیت تبدیل فرمت می باشد به طوری که این نرم افزار قابلیت ويرايش فرمت های ویدئوی SD,HD به طور ترکیبی و همچنین تدوين ویدئو هایی با کدک های مختلف مثل DV , HDV, HD, MPEG II, Lossless, Uncompressed را دارد.

 

                   
ادامه مطلب


بازديد : 373
تاريخ : یک شنبه 18 مرداد 1394 زمان : 8:1 | نويسنده : فرید شکری | نظرات ()

Subtitle Edit 3.4.8 + Portable ساخت و ویرایش زیرنویس فیلم

Subtitle Edit 3.4.8 یکی از برنامه های تحت ویندوز است که به طور ویژه و در زمینه ایجاد و ویرایش زیرنویس های فیلم و همچنین همگام سازی آن ها با پخش فیلم، طراحی شده است تا دیگر شما مجبور نباشید بیش از حد لزوم وقت خود را صرف این کار کنید. نصب و راه اندازی این برنامه بسیار راحت است و تنها با چند کلیلک ساده می توانید آن را بر روی سیستم خود راه اندازی کنید و کار بر روی پروژه خود را در پنجره ای که همه چیز در آن به خوبی سازمان دهی شده است، آغاز کنید. تمامی عملکردهای نرم افزار از طریق دکمه های موجود در بالای پنجره ی اصلی و یا منوی کلاسیک، به راحتی در دسترس شما خواهد بود، بنابراین افراد مبتدی و یا حرفه ای به طور یکسان و به خوبی می توانند از قابلیت های این نرم افزار استفاده کنند.
علاوه بر امکان هماهنگ سازی زیرنویس و فیلم و توابع ویرایش موجود، این برنامه همچنین دارای قابلیت ترجمه خودکار بر مبنای Google Translate می باشد، بنابراین از بسیاری از زبان ها پشتیبانی خواهد نمود.
 
                   
ادامه مطلب


بازديد : 365
تاريخ : یک شنبه 18 مرداد 1394 زمان : 7:58 | نويسنده : فرید شکری | نظرات ()

Apowersoft Screen Recorder Pro 2.0.7.0 تصویربرداری از صفحه نمایش

Apowersoft Screen Recorder Pro 2.0.7.0 نرم‌افزاری حرفه‌ای با کاربری آسان است که می‌توان از آن برای ضبط تصویر و فیلم از صفحه‌ی نمایش و صدای فعالیت‌ها در همان حین، استفاده نمود. این برنامه همچنین به شما اجازه می‌دهد فیلم‌هایتان را به فرمت استاندارد WMV ذخیره کنید. با استفاده از Converter داخلی این برنامه که دانلودمی‌کنید می‌توانید فایل‌های WMV را به فرمت‌های AVI ،MP4 ،FLV و SWF و سایر فرمت‌های رایج، بدون افت کیفیت، تبدیل کنید.

                   
ادامه مطلب


بازديد : 415
تاريخ : یک شنبه 18 مرداد 1394 زمان : 7:53 | نويسنده : فرید شکری | نظرات ()

z_o_o_m's File & Image Uploader 7.1.8 آپلود فایل به روی 250 سرور رایگان

z_o_o_m's File & Image Uploader 7.1.8 یک برنامه جدید که مورد نیاز همه است که به شما کمک میکند بدون استفاده از مرورگر و اتلاف وقت فایل خود را در بیش از ۲۵۰ سرور رایگان و مشهور اپلود کنید. جامع ترین و بهترین برنامه در نوع خودش با پشتیبانی از بیش از ۲۵۰ سرور قوی و مختلف که شما میتونید یک فایل خود را مانند نرم افزار و عکس در چندین سرور بصورت همزمان با سرعت بالا آپلود کنید.
 
                   
ادامه مطلب


بازديد : 279
تاريخ : یک شنبه 18 مرداد 1394 زمان : 7:49 | نويسنده : فرید شکری | نظرات ()

Active UNDELETE Pro + Ultimate 10.1.19.1 بازگردانی اطلاعات پاک شده

Active@ UNDELETE نرم افزار بسیار قدرتمندی در زمینه بازگردانی اطلاعات پاک شده از روی هارد، فلاپی، فلش، USB و … می باشد که به سهولت و سرعت هر چه تمام تر عمل کرده و به شما در  بازیابی اطلاعاتتان کمک خواهد کرد. در این نرم افزار کاربران می توانند لیست فایل های قابل بازیابی را به صورت تفکیک شده مشاهده نموده و در صورت امکان و نوع فرمت فایل می توان پیش نمایی از فایل را مشاهده نمود.

 

 

 
                   
ادامه مطلب


بازديد : 289
تاريخ : یک شنبه 18 مرداد 1394 زمان : 7:45 | نويسنده : فرید شکری | نظرات ()
آخرين مطالب ارسالي
صفحات سايت
تعداد صفحات : 82