دانلود ززز

دانلود آخرین نسخه نرم افزار موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox

موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox یک مرورگر وب متن باز سریع ، سبک و مرتب به شمار می آید . در عرضه عمومی این مرورگر در سال 2004 مشخص شد که بزودی سلطه مایکروسافت و مرورگر اینترنت اکسپلورر به چالش کشیده خواهند شد . از آن زمان به بعد موزیلا فایرفاکس همیشه جزو 3 مرورگر برتر و محبوب در سطح جهانی بوده است . ویژگی های کلیدی که این مرورگر بر اساس آنها ساخته شده باعث محبوبیت بیشتر این مرورگر نسبت به رقبای دیگرش شده است . در ادامه به این …

                   
ادامه مطلب


برچسب ها : download download firefox 32 final direct link , download firefox 32 final , firefox 30 Final , Firefox 33 Download , Firefox 38 , 0 Beta 3 , free download download firefox 32 final , دانلود firefox , دانلود firefox 32 final , دانلود firefox 32 final لینوکس , دانلود firefox 32 final مکینتاش , دانلود firefox 32 final ویندوز , دانلود Firefox 33 , دانلود Mozilla Firefox , دانلود آخرین نسخه Mozilla Firefox , دانلود آخرین نسخه فایرفاکس , دانلود آخرین نسخه نرم افزار موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox , دانلود رایگان firefox 32 final , دانلود رایگان Mozilla Firefox , دانلود رایگان Mozilla Firefox 30 , 0b9 , دانلود رایگان Mozilla Firefox با لینک مستقیم , دانلود رایگان موزیلا فایر فاکس , دانلود رایگان موزیلا فایرفاکس , دانلود فایرفاکس , دانلود فایرفاکس 33 , دانلود مرورگر فایرفاکس , دانلود مرورگر موزیلا , دانلود موزیلا فایرفاکس , دانلود موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox , دانلود موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox با لینک مستقیم , موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox ,
بازديد : 363
تاريخ : شنبه 17 مرداد 1394 زمان : 11:40 | نويسنده : فرید شکری | نظرات ()

دانلود Avast! Offline Update 2015-08-08 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس اوست

با مسدود شدن IP‌های ایرانی در اوایل خرداد 1391 توسط سرور آپدیت آنتی ویروس Avast امکان آپدیت آنلاین محصولات این شرکت از داخل ایران غیر ممکن شد. به همین دلیل فایل آپدیت آفلاین این آنتی ویروس بر روی سرور پی سی دانلود قرار داده شد و با ارائه منظم آن، امکان آپدیت این آنتی ویروس برای کاربران فراهم خواهد شد.

                   
ادامه مطلب


برچسب ها : antivirus, antivirus scanner, avast, avast antivirus, scanner, نرم افزار, virus protection, آنتی ویروس ,
بازديد : 361
تاريخ : شنبه 17 مرداد 1394 زمان : 11:32 | نويسنده : فرید شکری | نظرات ()

N2R Online Checker Plus 1.0-نرم افزاری است برای فهمیدن Online,Offline,Invisible بودن آیدی های مختلف

N2R Online Checker Plus نرم افزاری است برای فهمیدن Online,Offline,Invisible بودن آیدی های مختلف در یاهو مسنجر. و یکی از سریع ترین نرم افزارها در این کار به شمار می آید.

 

پس از دریافت نرم افزار آن را از حالت فشرده خارج کنید. فایل N2R_Online_Checker_Plus.exe را اجرا و نصب کنید. آیکون نرم افزار بر روی دسکتاپ  شما ظاهر می شود. توجه داشته باشید برای استفاده از این نرم افزار آیدی دومی برای خود در سایت یاهو بسازید و هیچ وقت از آیدی اصلی خود در چنین نرم افزار هایی استفاده نکنید. نرم افزار را اجرا کنید. مانند تصویر زیر نرم افزار اجرا می شود .

در بخش Login آیدی و پسوردی که جدیدا ساخته اید را وارد کنید و دکمه Login را بزنید. اگر در پایین صفحه نرم افزار Logged In ظاهر شد آیدی و پسورد را درست نوشته اید. بعد در بخش VicTim آیدی که می خواهید بفهمید که واقعا آفلاین است یا Invisible است وارد کنید و دکمه Check را بزنید اگر در پایین صفحه نوشته شد Online آیدی مورد نظر شما Invisible است و اگر نوشته شد Offline آیدی مورد نظر شما واقعا آفلاین است.

این نرم افزار یکی از کمیاب ترین نرم افزار هایی است که به حالت Silent یعنی بدون اینکه پیامی برای شخص مورد نظر بفرستد سه حالت Online,Offline,Invisible را تشخیص می دهد . پس همیشه در بخش Options گزینه Silent را انتخاب کنید.

                   
ادامه مطلب


برچسب ها : puzzle TreeCardGames and its licensors بازی بازی سودکو بازی فکری سودوکو دانلود بازی Sudoku Up دانلود بازی جدول سودوکو دانلود بازی حل جدول های سودوکو دانلود بازی سدوکو دانلود بازی سودوکو سدکو سودوکو اپ فکری معایی ,
بازديد : 364
تاريخ : جمعه 16 مرداد 1394 زمان : 12:8 | نويسنده : فرید شکری | نظرات ()

نرم افزار TeamViewer Manager ابزاری قدرتمند در زمینه کنترل از راه دور انواع کامپیوتر ها می باشد.

این نرم افزار دارای مدیریت بانک اطلاعاتی است که می تواند جزئیات را در یک بانک اطلاعاتی بر روی شبکه با دیگران به اشتراک بگذارد.

 همچنین شامل ورود به سیستم پیچیده و گزارش عملکرد خود برای اتصال به شبکه می باشد.

این نرم افزار راه حلیمناسب برای به اشتراک گذاری دسکتاپ است. شما می توانید با کنترل از راه دور دسکتاپ دوستانتان به آنها به صورت آنلاین کمک نمایید یا شما می توانید صفحه نمایش خود را برای دیگران به نمایش گذارید.

                   
ادامه مطلب


برچسب ها : دانلود نرم افزار کنترل از راه دور کامپیوتر ،Team Viewer Manager v6 , 0 , 940 , 0 ,
بازديد : 365
تاريخ : جمعه 16 مرداد 1394 زمان : 11:52 | نويسنده : فرید شکری | نظرات ()

نسخه جدید نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر - BlueStacks 0.9.27.5408

نسخه جدید نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر - BlueStacks 0.9.27.5408

دانلود نسخه جدید نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

BlueStacks 0.9.27.5408

 

نسخه جدید نرم افزار BlueStacks شده منتشر شد! (نسخه 0.9.27.5408)

 

نرم افزار BlueStacks (بلو استکس) یکی از بهترین ابزارها برای اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر است. توسط نرم افزار BlueStacks می توانید برنامه ها و بازی های اندروید را روی کامپیوتر خود و در محیط ویندوز اجرا کنید.

 

اگر از یک بازی یا نرم افزار اندرویدی زیاد استفاده میکنید، میتوانید توسط BlueStacks آن را در ویندوز خود اجرا کنید. تا هم راحت تر از آن استفاده کنید و هم فشار زیادی به موبایل خود وارد نکنید.

 

(از جمله برنامه ها و بازی های اندرویدی که اجرای آنها در ویندوز طرفداران زیادی دارد میتوان به وایبر، واتس اپ، اینستاگرام، کلش آف کلنز، و ... اشاره کرد)

 

کاربرانی که موبایل اندرویدی ندارند هم توسط این نرم افزار میتوانند بازی ها و نرم افزارهای اندروید را تجربه کنند.

 

به تازگی جدیدترین نسخه از نرم افزار بلواستکس منتشر شده است. BlueStacks 0.9.27.5408میتواند برخی از بازی ها و نرم افزارهایی که نسخه های قبلی قادر به اجرای آنها نبودند را اجرا کتد. همچنین بسیاری از مشکلات نسخه های قبلی در این نسخه برطرف شده است.

 

نسخه جدید نرم افزار BlueStacks، روت شده است.

 

همانطور که میدانید برخی از برنامه ها برای اجرای صحیح در اندروید نیاز به دسترسی Root دارند. (یعنی گوشی باید روت شده باشد)

نسخه روت شده ی نرم افزار BlueStacks میتواند این برنامه ها را نیز اجرا کند.

                   
ادامه مطلب


برچسب ها : دانلود نرم افزار شبیه ساز اندروید، دانلود نرم افزار، نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر، دانلود نرم افزار اجرای بازی اندروید در کامپیوتر، آموزش اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر، نرم افزار نصب بازی های اندروید در ویندوز، نرم افزار نصب برنامه های اندروید در کامپیوتر، نرم افزار موبایل مجازی اندروید، دانلود سیمولاتور اندروید، دانلود BlueStacks، دانلود بلو استکس، آموزش تصویری BlueStacks، دانلود نسخه روت شده نرم افزار بلو استکس، ,
بازديد : 439
تاريخ : جمعه 16 مرداد 1394 زمان : 11:39 | نويسنده : فرید شکری | نظرات ()

 

Sothink SWF Easy یک نرم افزار با رابط کاربری آسان و قدرتمند است که طراحی انیمیشن های فلش را بسیار راحت کرده است. شما به راحتی قادر به ایجاد بنر فلش ، کارت های تبریک فلش و آلبوم های فلش از مجموعه قالب های آماده این نرم افزار می باشید. قالب های آماده ساخته شده که درون نرم افزار قرار گرفته است می تواند کمک زیادی به شما در طراحی کند و در وقت شما صرفه جویی کند. این ابزار سریعترین و راحت ترین راه برای ساخت انیمشن های فلش می باشد که در ادامه مطلب نیز به ویژگی های این نرم افزار اشاره مفصلی داشته ایم.

 

ویژگی های نرم افزار Sothink SWF Easy :

- قابلیت ساخت آلبوم ها ، دکمه های انیمیشن ، بنر های تبلیغاتی به آسانی

- قابلیت اضافه کردن دهها افکت مختلف به تصاویر ، نوشته ها و دکمه ها

- دارای ویرایشگر داخلی WYSIWYG برای اضافه کردن مسیر حرکت برای عناصرپشتیبانی از اکشن اسکریپت 2.0 به طور کامل 

قادر به دریافت شکل خارجی ، تصویر ، دکمه ، صدا ، فیلم ، و غیره از فایل های SWF

پشتیبانی از وارد کردن گرافیک برداری موجود مانند AI ، SVG ، WMF / EMF و . GLS ، . GLB ، . GLM .

پشتیبانی از فرمت های صوتی مانند MP3 و WAV و پشتیبانی از صدای آنلاین

- پشتیبانی از وارد کردن تمام فایل های SWF را به طور مستقیم برای استفاده کامل .

پشتیبانی از وارد کردن فایل های ویدئویی.

پشتیبانی از استفاده از اشکال خارجی، تصاویر ، دکمه ها، صدا ها و کلیپ های فیلم .

پشتیبانی از قفل کردن / باز کردن یک عنصر برای جلوگیری از ایجاد تغییرات غیر ضروری آن 

                   
ادامه مطلب


بازديد : 474
تاريخ : جمعه 16 مرداد 1394 زمان : 9:41 | نويسنده : فرید شکری | نظرات ()

 

            ایجاد تبلیغات بنر، دکمه ها، سرصفحه ها، دیگر انیمیشن های گیف و گرافیک های وب 


امروزه با توجه به افزایش نیاز کاربران اینترنتی به تبلیغات و طراحی سایت های تبلیغاتی با بنرهای جذاب و گیرا و از طرفی کمبود وقت لازم برای طراحی تصاویر و بنر های تبلیغاتی توجه کاربران به سوی نرم افزارهایی که بتواند نیاز آنها را در این زمینه و به راحتی فراهم کند جلب شده است. اگر شما نیز یکی از علاقمندان طراحی و ساخت بنرهای تبلیغاتی هستید به شما نرم افزار EximiousSoft Banner Maker را پیشنهاد می کنیم. این نرم افزار، ابزار پیچیده ای برای ایجاد و ساخت صفحات اینترنتی کاربر می باشد که در عین پیچیدگی، استفاده ی آن بسیار ساده می باشد. حتی اگر شما تا به حال تجربه ی ویرایش هیچ عکسی را نداشته باشید به کمک این نرم افزار و به راحتی می توانید بنر های جذاب و گیرا ،تصاویر پر زرق و برق، لوگو و تصاویر انیمیشن و ... را ایجاد نمایید. این نرم افزار فیلتر های تصویری قدرتمندی مانند Bevel Edge ،Drop Shadow ،Glow و ... را در اختیار کاربران قرار می دهد. با کمک این ابزار قدرتمند می توان بیش از صد تصویر پیش زمینه، متن و اشکال متحرک به وجود آورد که این امر به کاربر در راستای سهولت و سریع اجرا شدن نیازش کمک فراوانی می کند. علاوه بر این می توان تصاویر گرافیکی را با فرمت های JPG ،GIF ،PGN ایجاد نموده که نتیجه به صورت مستقیم در صفحات اینترنتی قابل مشاهده است. به منظور طراحی بنر انیمیشنی در یک مرحله این نرم افزار بیش از 30 مورد افکت خاص در اختیار کاربر قرار می دهد.

 

                   
ادامه مطلب


بازديد : 360
تاريخ : جمعه 16 مرداد 1394 زمان : 9:39 | نويسنده : فرید شکری | نظرات ()
آخرين مطالب ارسالي
صفحات سايت
تعداد صفحات : 82