دانلود ززز


 برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 

 
                   
ادامه مطلب


بازديد : 399
تاريخ : چهار شنبه 14 مرداد 1394 زمان : 20:44 | نويسنده : فرید شکری | نظرات ()
 

دانلود نرم افزار نظارت بر شبکه بی سیم

Wireless Network Watcher 1.81

 

 

 

 

با استفاده از نرم افزار Wireless Network Watcher میتوانید به صورت لحظه ای و مداوم بر شبکهوایرلس (WiFi) خود نظارت داشته باشید، تا زمانی که دستگاهی جدید به شبکه وایرلس شما متصل میشود به وسیله بوق اخطاری شما را مطلع سازد.

 

استفاده از این نرم افزار بسیار آسان است و کافیست تا بعد از اجرای برنامه از منوی Options گزینه های Beep On New Devices و Background Scan را انتخاب کرده و سپس کلید F5 را فشار دهید تا کلیه دستگاه‌هایی که از اینترنت بیسیم شما استفاده میکنند را مشاهده کنید.

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید

                   
ادامه مطلب


برچسب ها : دانلود نرم افزار نظارت بر شبکه , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار شبکه , نرم افزار مدیریت شبکه , دانلود نرم افزار مدیریت شبکه وایرلس , نرم افزار مدیریت مودم وای فای , دانلود نرم افزار نظارت بر شبکه , نرم افزار نظارت بر شبکه وایرلس , نرم افزار کنترل شبکه وایرلس , نرم افزار نظارت بر شبکه بی سیم , دانلود نرم افزار شبکه بیسیم , نرم افزار مشاهده کامپیوتر و موبایل های متصل به مودم وای فای , دانلود Wireless Network Watcher , ,
بازديد : 346
تاريخ : چهار شنبه 14 مرداد 1394 زمان : 20:25 | نويسنده : فرید شکری | نظرات ()

دانلود نرم افزار اسکن و ویروس کشی فلش مموری

USBFix 7.9

 

 

 

حتما برایتان پیش آمده است فلش USB ویروسی شده است. نرم افزار USBFix یک آنتی ویروسرایگان مخصوص USB است که امکانات زیادی را در اختیارتان قرار میدهد.

 

ویروس هایی مانند Conficker از نوع تکثیر شونده اتوماتیک هستند که به محض اینکه وسیله ای را به درگاه USB متصل کنید آن را آلوده میکند و اگر سیستم عامل کامپیوتر خود را نیز تعویض کنید فایده ای نخواهد داشت و ویروس همچنان باقی خواهد ماند.

 

نرم افزار USBFix میتواند این گونه آلودگی ها را شناسایی کرده و از بین ببرد و از فلش USB شما محافظت کند.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

                   
ادامه مطلب


برچسب ها : نرم افزار حفاظت از فلش مموری , دانلود نرم افزار , دانلود آنتی ویروس فلش مموری , نرم افزار گارد USB , نرم افزار محافظت از ویروسی شدن کامپیوتر توسط فلش مموری , نرم افزار پاکسازی فلش مموری از ویروس , نرم افزار امنیت حافظه USB , نرم افزار جلوگیری از اجرای خودکار فلش مموری , نرم افزار تعمیر فلش مموری , دانلود USBFix , ,
بازديد : 375
تاريخ : چهار شنبه 14 مرداد 1394 زمان : 20:22 | نويسنده : فرید شکری | نظرات ()

دانلود بازی جنگی واچ داگز (برای کامپیوتر)

Watch Dogs PC Game

 در این مطلب با یکی از جذاب ترین و خوش ساخت ترین بازی های تمامی کنسول ها در خدمت شما هستیم.

 

در بازی Watch Dogs شما به عنوان یک هکر باید در شهر بچرخید و ماموریت های خود را انجام دهید.

 

سبک بازی شبیه به بازی های GTA است. اما چیزی که این بازی را از سایر بازی های هم سبک خود جدا میکند، توانایی های Aiden است.

 

Aiden یک هکر حرفه ای است که تنها با استفاده از تلفن همراه خود همه چیز را هک میکند. این قابلیت ها هر کاربری را مجاب به ادامه بازی میکند.

 

اگر به بازی های اکشن علاقه دارید به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

                   
ادامه مطلب


برچسب ها : دانلود بازی جنگی , دانلود بازی اکشن , دانلود بازی , دانلود بازی کامپیوتری , دانلود بازی جدید , دانلود بازی واچ داگز , دانلود بازی Watch Dogs برای کامپیوتر , دانلود Watch Dogs , ,
بازديد : 724
تاريخ : چهار شنبه 14 مرداد 1394 زمان : 19:57 | نويسنده : فرید شکری | نظرات ()
Glary Utilities Pro" نام  مجموعه ای سودمند از ابزارهای مختلف و قدرتمند برای افزایش کیفیت و سرعت ویندوز شما است.
 توسط نرم افزار Glary Utilities Pro می توانید فایل های اضافی و بیهوده را از رایانه ی خود حذف کنید، رجیستری ویندوز را از خطاها پاک کنید، حافظه تان را بهینه سازماندهی کنید، بر روی برنامه ها Startup مدیریت کامل داشته باشید و همچنین نرم افزارها را به سادگی Uninstall کنید.
 
روش کرک :

برای فعال سازی این نرم افزار، از فایل keygen استفاده نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

                   
ادامه مطلب


بازديد : 341
تاريخ : چهار شنبه 14 مرداد 1394 زمان : 19:49 | نويسنده : فرید شکری | نظرات ()

 

نسخه جدید نرم افزار فتوشاپ منتشر شد! (2015 CC)

 

نرم افزار فتوشاپ بدون شک محبوب ترین نرم افزار طراحی و ویرایش عکس در جهان است. اما نسخه های جدید این نرم افزار پا را فراتر گذاشته و مجموعه ای از امکانات انیمیشن سازی و طراحی 3بعدی نیز به آن اضافه شده است.

 

بعد از نسخه CS6، همه نرم افزارهای جدید ادوبی که با پیشوند CC منتشر شده اند یک قابلیت مهم و مشترک دارند. و آن قابلیت Creative Cloud است. قابلیت Cloud (یا همان ابری) که این روزها زیاد درباره آن میشنویم، به معنای استفاده از فضای ذخیره سازی آنلاین برای دسترسی کاربران در سراسر دنیا به اطلاعات اشتراک گذاری شده است.

 

بر همین اساس، کاربران میتوانند طرح های خود را با سایر کاربران Adobe در سراسر دنیا به اشتراک بگذارند. به این ترتیب شما میتوانید از نظرات سایر کاربران درباره طرح های خود باخبر شوید و از تکنیک ها و پیشنهادهای آنان برای بهبود طراحی های خود استفاده کنید.

 

ابزارهای یکپارچه (Integrated Tools) برای طراحی وب، از سایر قابلیت های فتوشاپ سی سیاست. به این ترتیب طراحی بک گراند، بنر، و دکمه های تحت وب به راحتی و در قالب فایل های CSS قابل پیاده سازی است.

 

از سایر قابلیت های فتوشاپ CC میتوان به توسعه ابزارهای نقاشی، ابزارهای رتوش و بازسازی عکس، و اضافه شدن افکت ها و استایل های مدرن اشاره کرد.

 

این نسخه از فتوشاپ در بیست و پنجمین سالگرد این نرم افزار منتشر شده است.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 

                   
ادامه مطلب


برچسب ها : دانلود نرم افزار ویرایش عکس , دانلود نرم افزار , دانلود فتوشاپ , دانلود Photoshop , دانلود نسخه جدید فتوشاپ , راهنمای نصب فتوشاپ , دانلود فتوشاپ CC , دانلود فتوشاپ 2015 , ,
بازديد : 488
تاريخ : چهار شنبه 14 مرداد 1394 زمان : 19:18 | نويسنده : فرید شکری | نظرات ()

مطمئنا بارها برای شما هم پیش آمده که از خود پرسیده اید بهترین راه برای در امان ماندن از دست هکرها در دنیای اینترنت چیست ؟ مطمئنا به این پاسخ رسیده اید که نصب یک نرم افزار امنیتی و آنتی ویروس می تواند شما را از دست این هکرها در امان نگه دارد. اما بد نیست بدانید که این آنتی ویروس ها به تنهایی قادر به حفاظت از شما و سیستمتان نمی باشند و یکی از مطمئن ترین راه های در امان ماندن از دست آن ها مخفیانه عمل کردن در دنیای اینترنت و هویت شما یعنی آی پی شما می باشد. امروزه نرم افزارهای فراوانی برای این کار روانه ی بازار شده اند که اکثر آن ها دارای مشکلات فراوانی بوده اند و نتوانسته اند نظر شما را جلب نمایند. اما اکنون باز هم سرزمین دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی آی پی خود را مخفی کرده و از دست هکرها در امان بمانید. Smart Hide IP نرم افزاری است که شما را قادر می سازد تا به راحتی و تنها با یک کلیک آی پی خود را مخفی کرده و با آی پی های جعلی در اینترنت به گشت و گذار بپردازید و حتی با عوض نمودن آی پی خود و قرار دادن آی پی کشورهای دیگر به سایت های که برای کشور ما تحریم می باشد مراجعه کرده و نیاز های خود را برطرف سازید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

                   
ادامه مطلب
درباره : نرم افزار , ,


برچسب ها : Smart Hide IP , نرم افزار شبکه , دانلود نرم افزار مخفی سازی IP , نرم افزار مخفی سازی IP , مخفی شدن در اینترنت , تحریم , ,
بازديد : 469
تاريخ : چهار شنبه 14 مرداد 1394 زمان : 19:10 | نويسنده : فرید شکری | نظرات ()
آخرين مطالب ارسالي
صفحات سايت
تعداد صفحات : 82