دانلود ززز

نسخه جدید نرم افزار حرفه ای نظارت بر مصرف اینترنت TMeterمنتشر شد! (13.2.6)

 

کاربرانی که از سرویس های اینترنت حجمی استفاده میکنند همیشه نگران میزان مصرف اینترنتهستند. چون در صورت تمام شدن میزان مجاز، اینترنت قطع میشود، و یا مجبور هستند هزینه اضافه تری برای هر گیگابایت پرداخت کنند.

 

راه حل این مشکل، مدیریت مصرف اینترنت است. اگر شما بر روی مقدار مصرف روزانه خود نظارت داشته باشید میتوانید طوری برنامه ریزی کنید که حجم اینترنت تان تا پایان ماه دوام داشته باشد.

 

نرم افزار TMeter به همین منظور طراحی شده است. یعنی مدیریت و نظارت دقیق بر میزان مصرف اینترنت.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 

                   
ادامه مطلب


برچسب ها : دانلود نرم افزار مدیریت مصرف اینترنت , دانلود نرم افزار , نرم افزار نظارت بر میزان استفاده اینترنت , دانلود نرم افزار نظارت بر مصرف اینترنت , دانلود نرم افزار نمایش مصرف اینترنت , نرم افزار مدیریت پهنای باند اینترنت , نرم افزار مشاهده مصرف اینترنت , دانلود نرم افزار نظارت والدین برمصرف اینترنت , نرم افزار کنترل مصرف اینترنت , نرم افزار فیلتر کردن سایت ها , نرم افزار بستن سایت , دانلود TMeter , ,
بازديد : 387
تاريخ : چهار شنبه 14 مرداد 1394 زمان : 19:2 | نويسنده : فرید شکری | نظرات ()

XUS Clock Plus نام یک نرم افزار بسیار کم حجم و جالب است که بوسیله آن می توانید یک ساعت هشدار یا همان ساعت زنگدار بر روی ویندوز کامپیوتر خود داشته باشید.

شما با تعیین زمان مد نظر خود در قسمت تنظیمات این برنامه می توانید کامپیوتر را در زمان مشخص شده خاموش ، ریست ، قفل و یا فقط بصورت زنگ هشدار از آن استفاده کنید. ضمن اینکه می توانید آهنگ یا زنگ دلخواه خود را بجای زنگ پیشفرض ست کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

                   
ادامه مطلب


بازديد : 282
تاريخ : چهار شنبه 14 مرداد 1394 زمان : 18:57 | نويسنده : فرید شکری | نظرات ()

FotoMix یکی از ساده ترین ابزارها برای ترکیب و ادغام ۲ و یا چند تصویر با یکدیگر می باشد. این نرم افزار کم حجم و سبک به شما این امکان را می دهد که به پس زمینه و یا عکس دلخواه خود ، عکسهای دیگری را اضافه کنید. ضمن اینکه این نرم افزار دارای تنظیمات کافی و رابط کاربری ساده می باشد بطوری که حتی مبتدیان نیز می توانید براحتی از این برنامه استفاده کنند.

کلیت کار با این برنامه هم به این صورت است که ابتدا تصویری را که می خواهید به آن تصاویر دیگر اضافه کنید را انتخاب میکنید ، سپس عکسی که می خواهید به تصویر ابتدایی اضافه شود را انتخاب میکنید و قسمتهایی که مایل نیستید در عکس اصلی باشد را با استفاده از دکمه Erase حذف میکنید و در نهایت یک فایل خروجی از عکس ترکیب شده دریافت میکنید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

                   
ادامه مطلب


بازديد : 434
تاريخ : چهار شنبه 14 مرداد 1394 زمان : 18:51 | نويسنده : فرید شکری | نظرات ()

نسخه جدید نرم افزار افزایش کیفیت فیلم با نرم افزار Video Enhancer منتشر شد! (19.12)

 

نرم افزار Video Enhancer وضوح فیلم های ویدیویی را افزایش می دهد و شما می توانید با استفاده از آن فیلم های با استاندارد پایین SD را به فیلم های با کیفیت HD تبدبل کنید. و همچنین امکان بالا بردن وضوح تصاویر را برای شما فراهم می کند.

 

شما می توانید وضوح 480 پیکسل را به 720، یا 720 را به 1080 و یا حتی 480 را به 1080 تبدیل کنید. از بیش از 220 فیلتر VirtualDub، برای ویرایش قوی و انعطاف پذیر ویدئو ها استفاده می کند.

 

این فیلترها قابلیت هایی چون حذف زیر نویس فیلم ها، حذف آرم های مزاحم، تثبیت تصویر و برطرف کردن لرزش، کاهش نویز و ... را فراهم می آورند. در حقیقت با استفاده این نرم افزار می توانید از بیش از 90 درصد از فیلتر هایی که در حال حاضر وجود دارند، بهره ببرید. این نرم افزار بر روی فیلم های ویدئویی بدون کیفیت ویرایش هایی چون تعادل رنگ، Deinterlacing ، Denoising Deblocking ، Stabilizing ، Sharpening و بسیاری از ویرایش های دیگر را امکان پذیر می کند.

 

همچنین می توانید با استفاده از این نرم افزار هر فیلم ویدئویی با فرمت های AVI ، WMV ، MPEG ، RM ، MOV  و غیره را باز کرده و سپس آن را در کدک دلخواه خود ذخیره کنید. بر خلاف VirtualDub نرم افزار Video Enhancer تمامی فیلتر ها، رمزگذار ها و رمزگشاها به صورت هم زمان و در تاپیک های مجزا کار می کنند. و در آخر اینکه شما می توانید برای کاهش حجم فیلم خروجی، هر کدک دلخواهی را برای فشرده سازی فیلم ویدئویی ویرایش شده استفاده کنید.

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 

 

                   
ادامه مطلب


بازديد : 317
تاريخ : چهار شنبه 14 مرداد 1394 زمان : 18:43 | نويسنده : فرید شکری | نظرات ()

Efofex FX Draw 5.008.6 یک برنامه بسیار کاربردی و جالب برای تمامی معلمان در زمینه طراحی اشکال هندسی بصورت متحرک می باشد. شما  با استفاده از این برنامه بی نظیر می توانید انواع اشکال هندسی را طراحی کنید. یکی از ویژگی های بارز آن قابلیت متحرک بودن اشکال می باشد, بدین صورت که شما در حین انتخاب شکل هندسی مورد نظر می توانید زوایا و اندازه شکل را به صورت دلخواه تغییر دهید. این برنامه به تمامی معلم ها و دانش آموزان عزیز پیشنهاد می شود

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

                   
ادامه مطلب


بازديد : 398
تاريخ : چهار شنبه 14 مرداد 1394 زمان : 18:39 | نويسنده : فرید شکری | نظرات ()

سلام برنامه قطعه قطعه کردن فایل های ویدوی رو براتون گذاشتن

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

                   
ادامه مطلب


بازديد : 425
تاريخ : چهار شنبه 14 مرداد 1394 زمان : 18:31 | نويسنده : فرید شکری | نظرات ()

 

ﺗﻘﺪﯾﻢ ﺑﻪ :
آﻧﺎﻧﮑﻪ در ﺟﻬﺖ ﻋﻠﻤﯽ ﺟﻬﺎد ﻋﻠﻢ ، ﺗﻮﻟﯿﺪ و اﻓﺰاری ﺟﻨﺒﺶ ﻧﺮم ﺗﮑﺎﭘﻮ در ﺗﻼش و ﻫﺴﺘﻨﺪ .
و ﺗﻘﺪﯾﻢ ﺑﻪ :
آﻧﺎﻧﮑﻪ آﺳﻮدﮔﯽ اﻣﺮوز ﻣﺎ ﻣﺪﯾﻮن ﭘﺮﯾﺸﺎﻧﯽ دﯾﺮوز آﻧﻬﺎﺳﺖ .
و ﺗﻘﺪﯾﻢ ﺑﻪ :
آﻧﮑﺲ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﻣﻨﺘﻈﺮ آﻣﺪﻧﺶ ﻫﺴﺘﯿﻢ .

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

                   
ادامه مطلب
درباره : نرم افزار , ,


بازديد : 387
تاريخ : یک شنبه 11 مرداد 1394 زمان : 10:11 | نويسنده : فرید شکری | نظرات ()
آخرين مطالب ارسالي
صفحات سايت
تعداد صفحات : 82