نرم افزار نصب و آپدیت خودکار سخت افزارها DriverPack Solution 15.9

 

 DriverPack Solution مجموعه از درایورهای سخت افزارهای کامپیوتری است که بیشتر با نام Auto Driver شناخته شده است و توسط شرکت های ایرانی نیز منتشر می شود. این مجموعه از سخت افزارها که در قالب یک نرم افزار می باشند ، طوری طراحی شده اند که به طور اتوماتیک توسط نرم افزار آن نسبت به شناسایی سخت افزارهای کامپیوتر کاربر اقدام میکند و سپس با شناسایی کاربر میتواند درایورهای سخت افزاری کامپیوترش را بدون نیاز به اتصال به اینترنت و دانلود اضافه ، نصب نماید. این مجموعه از درایورها روی ویندوز های ۸ و ۷ و Vista و XP قابل نصب می باشد و هر دو نسخه ۳۲ بیت و ۶۴ بیت را شامل می شوند. با استفاده از این مجموعه از درایورها دیگر نیازی به جستجو در اینترنت برای یافتن درایورهای گمشده خود نخواهید داشت و با صرفه جویی در زمان و بسیار ساده میتوانید از این نرم افزار استفاده کنید

آن را همیشه بهتر است که شما با استفاده از آخرین درایور های قطعات خود است، اما جستجو برای رانندگان فردی آنلاین وقت گیر است و موفقیت را تضمین نمی کند. خوشبختانه، راه حل DriverPack کار می کند سخت را برای شما.

هنگامی که شما دانلود نسخه کامل از DriverPack راه حل، شما یک مدیر به روز رسانی قدرتمند است که به طور خودکار نصب درایور مربوطه را داشته باشد. شما قادر به نصب هر درایور شما نیاز به در عرض چند دقیقه خواهد بود. برنامه را اجرا اسکن تمام اتوماتیک از سیستم شما و به روز رسانی درایور مربوطه.

نرم افزار جامع شامل درایور برای همه دستگاه های، و آن را به آنهایی که مناسب نصب سریع از شما نمی خواهد به دانلود هر چیزی از اینترنت نیاز دارید. شما دسترسی کامل به تمام رانندگان شما ممکن است بر روی کامپیوتر شما نیاز داشته باشد.

از ویژگی های آن زبانه جداگانه برای رانندگان و برنامه ها بر روی یک پنجره در قسمت سمت چپ رابط کاربر. زبانه Drivers نمایش تعدادی از رانندگان شما می توانید به روز رسانی. این فهرستی از نام های از رانندگان و نسخه های مربوطه می باشند. چک باکس به سمت چپ از رانندگان به شما اجازه عدم انتخاب آنهایی که شما نمی خواهید برای به روز رسانی قبل از شما با کلیک بر سبز "نصب درایور" را فشار دهید.

تب Programs لیست برنامه های شناسایی که نصب نشده است. شما می توانید آنهایی که شما می خواهم به نصب و یا نصب همه آنها را انتخاب کنید. برنامه ها نیز با شماره نسخه خود ذکر شده است.

نرم افزار ادغام یک تابع بازگشت به بالا که به شما اجازه ذخیره یک کپی از رانندگان فعلی خود را. شما همچنین می توانید از تابع برای کپی کردن درایور موجود در بسته است که مطابقت با سیستم خود استفاده کنید.

DriverPack راه حل در قالب فایل ISO است و سازگار با تمام نسخه های ویندوز است.

توجه داشته باشید از FreewareFiles: برخی از ابزارهای موجود در فایل ISO ممکن است نرم افزار 3rd حزب ارائه دهد. ما توصیه می کنیم که شما در نصب و راه اندازی با دقت تماشا تا اطمینان حاصل شود که شما تیک نرم افزار های ناخواسته.

مورد نیاز:

دی وی دی رایتر و دی وی دی و یا دیسک
شبیه ساز دیسک مجازی

لینک دانلود نرم افزار


یوزگراف

رمز فایل :downloadzzz.ir انــــجــــمـــــــــن وب ســــایـــــــت گزارش خرابـــی لیـنــک دانلـــود تبلــیــــغــات شــمـــا در اینـــجــــــا درباره : نرم افزار , ,



نمايش اين کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : DriverPack Solution 15 , 9 , آموزش نرم افزار DriverPack Solution 15 , 9 , دانلود نرم افزار DriverPack Solution 15 , 9 , دانلود نرم افزار DriverPack Solution 15 , 9 برای کامپیوتر , دانلود نرم افزار آپدیت خودکار hardware سیستم , دانلود نرم افزار آپدیت سخت افزار , دانلود نرم افزار برای دانلود و نصب سخت افزارهای سیستم , دانلود نرم افزار برای نصب خودکار سخت افزارهای لپ تاپ , دانلود نرم افزار شناسایی سخت افزارهای لپ تاپ , دانلود نرم افزار نصب اتوماتیک سخت افزار , دانلود نرم افزار نصب اتوماتیک وایرلس لپ تاپ , دانلود نرم افزار نصب هاردور سیستم , دانلود نسخه ویندوز نرم فزار DriverPack Solution 15 , 9 , دانلود پکیج نصب اتومات سخت افزارها , دانلود پکیج نصب اتومات کارت گرافیک برای کامپیوتر , دانلود کرک DriverPack Solution 15 , 9 , نرم افزار درایور پک , نرم افزار سخت افزارها , نرم افزار نصب اتوماتیک سخت افزارها , نرم افزار نصب خودکار درایورهای سخت افزاری , نرم افزار نصب خودکار نرم افزار سخت افزار درایورها ,
بازديد : 200
تاريخ : چهار شنبه 8 مهر 1394 زمان : 15:59 | نويسنده : فرید شکری | لينک ثابت | نظرات ()
مطالب مرتبط
آخرين مطالب ارسالي
ارسال نظر براي اين مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

نمایش کلیه نظرات